joi, 1 aprilie 2010

Remember the time

Multe desene vechi, clasice, super, imi umbla prin minte; cele de care eram indragostita prin `99 pana in 2005 (chiar daca acum nu mi se mai par asa super dar, na, cresc). Erau si mai `speciale` pentru ca le puteam desena. Aseara am stat pana la 2 ascultand muzica si privind-o pe sormea cum imi ataseaza ceva la portofel =)))))
Am ascultat o melodie, Leasa Dragos-Diferente (nu pot sa spun ca ma innebuneste, nici nu mi se pare cine stie ce, dar versurile spun purul adevar)  si mi-am amintit de copilarie, chiar daca inca o traiesc, dar noi de la varsta de 7 pana la 11 ani n-am distrat pe cinte. Super eroine, puteri mutante, magie, spionaj, doar joaca aveam in cap; dar a fost super!
Acum cateva zile, uitandu-ma pe un forum am vazut un comentariu de la o tipa (sau tip) "ia uite ce am gasit, cica sunt din 1975, mica sirena de pe fox kids" Si mi-am amintit ca am desenat-o in vara 2009 (asta pentru ca am un caiet plin cu sirene din clasa I, hihi ;;)

P.S. Da, vorbesc mult despre desene..niste amintiri frumoase nu strica niciodata ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


Be Happy!

Buscar

...