miercuri, 23 decembrie 2009

Fox Kids, Where heroes live

"Fox Kids a fost lansat pe data de 1 aprilie 1999. A fost primul post de televiziune dedicat copiilor, în limba română. Pe data de 5 aprilie 2004, Fox Kids a lansat blocul de programe Jetix. Fox Kids a fost inlocuit de Jetix pe 1 ianuarie 2005."
Eu am inceput sa ma uit cam din 2001, pentru ca atunci am inceput scoala si mi-a dat si mie mama voie la tv mai mult de doua ore. Am inceput sa butonez telecomanda..si l-am gasit. Ei bine m-am indragostit de desenele ce se difuzau. Nici nu pot sa-mi aleg favoriti. (cu exceptia desenului Povestiri din cripta, care pe atunci mi se parea foarte inspaimantator, dar..na..aveam opt ani. Nu era amuzant ca celelalte de care m-am indragostit dar mereu mi-a placut sa vizionez filme horror, documentare.

"Fox Kids is what? Fox Kids is Cool! (1995)
Fox Kids! Rocks Kids! (1997)

Fox Kids take the Ride! (1998)
Fox Kids, Where heroes live (2001)"
Eu mi-l amintesc pe ultimul. Si daca imi aduc bine aminte erau niste reclame foarte dragute, emblema fugea printr-o casa pana ajungea intr-o camera cu multe usi, intra printr-una si spunea ce desen urmeaza. Era stil country..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


Be Happy!

Buscar

...